back to work!

tisdag 9 november 2010

Just nu sitter jag och tar det lite lungt med en kopp kaffe.
Vanilj kaffe. gött!
Idag var det tillbaka till jobbet igen... fast så drygt äre inte..
Lekt å härjat med lillan, medans hon sov lunch städade jag..
Plockade och greja även i mitt rum (:
Sorterade ut vad som jag ska ta med mig hem igen i december..
handtvättade mina fina bhar haha ..
sedan vare lunch dax. Fisk och en god sallad. njam !

Gårdagen var riktigt trevlig. Var ledig så försöka sova ut.. elr ja halvsova..hehe
Sedan åkte jag, lotta och lilla mini till stan och skulle kolla i lite butiker.
ooooh det fans en ny öppnad sko/väsk/kläd affär MYCKET fina skor !!
Hittade två par skor.. ett par skitsnygga stövlar å ett par ankelskor, men jaha då tog de inte kort.
Jag hade inte löst heller så fan va drygt de blev.. sket ire och tänkte går väl tillbaka en annan dag.
Sedan behövde jag köpa lite grejer från apoteket.. men de tog inte heller kort..
då vare bara att gå å ta ut å här kommer det roliga.
(mamma sorry om jag asgarvade åt dig när det hände dig )
haha fanns en knapp där det stod att ja kunde ta ut 600 ...
trodde jag ;)  men de va ju i eeeeeeeeeeeeeeuuuuuurooooo..
jaa så ja fick ut en hel jävla bunt med sedlar !! KUL. Tog ut 6000 ........................
Tänkte direkt på dig mamma och asflabbade. Gick tillbaka och köpte mina grejer och berättade för lotta,
som även hon asgarvade åt det som hänt!
Höll hårt i min väska sen !!
Gick in i en asbraochas billig affär där jag köpte bas linnen. Som är så bra att ha !
Sen fikade vi lite och så åkte vi hemmåt igen! En mysig dag på stan (:
Kom hem till en god middag å sen vare bara att åka iväg igen på träning !

Nu så äre powerwalk dax ute i det stormiga vädret ! hejhopp ! // Lisa







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0