AIK

Hej fredag .. 26/11 -2010

Vaknade i morse av ett jävla liv ;P  halv åtta var klockan . Försökte somna om men det gick inte..
Så ja klev upp.. kom på att jäklar skulle inte elen stängas av idag.. så ja skyndade mig satte på kaffemaskinen .. åså spisen, idag blev det hårdkokta ägg.. med kaviar på rostatbröd. njam!
Nu sitter jag här.. och tittar ut.. det har varit fint väder .. sol å varmt hela morgonen..
Hoppas det håller i sig till två då jag slutar..
Har precis lagt Louise.. å ja tror vi har en blivande AIK spelare här.. banne mig.. haha.
Hon tycker det är himla skoj att sparka på bollen ! Åsen har vi naturligtvis kollat på ..
NallePuh.. mkt mysigt på morgonkvisten sådär.

Till min förvåning så har ingen el försvunnit och klockan är nu snart elva.. hm, lika bra så..
nej nu ska jag ta tag i disken , till musiken från spotify!!
Just nu spelas:  barbra Streisand - man blir lite pepp av låten ;D


 


Gullungen .. Louise !

// L



Kommentarer
Postat av: Elina

tar du inte hand om barnen Lisa? ungen har ju skit på tröjjan?

2010-11-26 @ 17:43:08
URL: http://elinaborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0