trött men lycklig tjej!

HEJ!
Steg upp klockan åtta trött som en jag vet inte vad.. frukost.
sedan derekt in till stan, regnade ute så ja hoppades på att de skulle vara lite folk på stan..
men ja.. före första letade jag parkering i en timme (!!!!!!!)
Sedan fick ja till slut parkera där vi tränar.. å gå in till stan.. de kanske tog en kvart.. tog faktiskt helt nya vägar
till stan.. så jag har faktiskt utväcklat mitt lokal sinne YE!!
Faan va trött jag blir på alla bilar som packerar som dom e fuckt up i huvudet.. i sverige skulle de
få en fet bööter gånger tre.. !!
Väl närmare stan så märker jag stressen.. å så har de satt upp högtalare typ överallt som spelar
julmusik.. haha de blir ju bara mer stress av massa jul musik tyckte jag.
Hittade en affär som ja aldrig varit in på tidigare...där jag äntligen hittade en fin nyårs klänning som passade mig i smaken. PERFEKT! och ett par läderhanskar till.. suuuper!

Va in på en underklädes affär och äntligen hade de fått in de dom hade sagt skulle komma för en vecka sedan.
Men nja. De va fööör lyxiga priser .. just nu har ja inte råd med det..
Köpte sista julklappen och alkohol..
Yes nu är jag klar med allt jag hade tänkt att årdna innan jag skulle åka till sverige.
Då vare bara att bege sig till bilen igen.. i spöööööregnet.. ( paraplyfanskapet lämnade jag i bilen.. ) för att de va fint vänder när jag kom in till stan ! jäkla väder.haha

Nu sitter jag här.. helt utmattad.. med en kopp god kaffe..
Ska nog vila en stund , sen ska jag börja packa min resväska. !!!
Imorgon runt tio åker vi från huset till flygplattsen ! GALET GALET !!! AAAAH ..läängtar såå in i skogen!
laaaaaaatero !!! /Lis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0