stress

14/12 -2010

-hej på er !

Dagen började som en vanligt tisdag ..
Klev upp och gjorde frukost.. börjar 11..
Lotta åkte in till sitt jobb runt halv tolv.. har gjort mina sysslor och ja .. det är inte lätt
att vara tyst när man ska vara tyst ! När det finns en liten sötnos som inte ska vakna ( vilket hon lätt gör
runt ett tiden )  haha .. såklart tappar man saker så de skrammlar å ja .. bara för att man ska vara tyst.
Slutar vi sex idag.. lång dag för mig och louise.

Imorgon blir jag ledig hela morgonen.. så jag ska göra stan tänkte jag tills den stänger vi två.
Göra de sista ärendena innan jag drar mig mot hemma plan:)
Sen ska jag jobba på kvällen å lägga louise åså så Lotta och Ulf kan göra sina ärenden . Julklappar å sådant.
Innan vi åker på fredag.
Ja de är som sagt ganska stressigt när man kommer på saker som ska göras i sista sekund haha !

Sedan fick ja reda på en sak som ja nästan tappa andan av.. imorgon 15 dec.. är det flyg strake här..
Som TUR VAR är det över en dag bara.. å jag hoppas de håller vad det säger.. att de bara är en dag!!
strake hit å staker dit.. suck*

Ikväll ska jag väl börja fundera på att packa lite , å se vad jag ska ha med mig hem å inte.
Läskigt.. på fredag smäller det ! 
Ska bli spännande å se hur Lillan beter sig.. för sist ulf å hon skulle flyga var hon helt galen hela resan.
Stört grinade och var helt upp i  varv..
Men jag ska göra allt för att försöka hjälpa till och få henne å sova på flyget. Så vi och andra slipper skriket ;)

Längtan är stor efter min bror hans familj.. och såklart längtar jag efter min egen familj.
Min egen STORA säng haha min gitarr å alla vännerna.. party och mkt dans med vännerna..
Fotbolls träningen hemma och lagkamraterna .. inomhusträning ;) SKÖJ ! hinner nog vara med på två innan jul iaf.
Ja snart så får jag njuta lite av hemma igen.. att som elina sa .. slippa vara beroende av att man bor nån annanstanns att man måste rätta sig efter där man bor å dem runt om kring sig..

Nu ska jag göra iårdning lunchen hoppas ni får en forsatt bra dag.
Xoxo / Lisa

nyår 08



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0