shake it

Hey. Hey.
Söndag och andra advent REDAN GASH !
Sitter här i min myströjja vaknade för en timme sen..
Sliten men ja gick upp för jag var hungrig haha.
Pratade med min mor å far på skype ! Fattar inte att om 12 dagar så får ja krama dem igen !!

Gårdagen :  Åt en god middag som lotta gjort.. mmm.. lungt å skönt..
inga barn förutom lilla Tilly som knappt gör nå ljud ;)
Bara vi tre och vi satt å prata och diskuterade länge om ja mina ideer och grejer om jobb..
Resor och hur jag känner just nu :)
Sedan gjorde jag mig klar och drog till Catarina .. där vi satt å stirrade på superman ett tag och jag gullade med hennes nya hundvalp som heter maja. Skit söt.

Sedan kom Vasoula.. å de gjorde sig iårdning..
Vi mötte upp de andra tjejerna som var på en liten bar som spelade greeeeeekmusik. jävligt högt haha !
Sedan drog vi till en klubb som heter Mo club tror jag .. där de spelade lite ja.. lite Rnb  lite remixer.. grekiska shake låtar  hmm å ja lite house också . Det var helt okej.. mycket folk.. härligt häng och JÄVLIGT mkt dans .. de va på tiden att shakea loss lite..  yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiuu.. ¨
Haha oj jävlaar klockan var väl runt tre då jag tittade på telefonen..
Som jag berättat förut så stängder ju inte klubbarna förens allt folk går hem.. å de kan bli runt nio HAHA .
Så jagbörjade av runda.. dansa lite till och sa hejdå .. * Puss på båda kinderna * som de gör här *ler !
Sen så vart väl klockan... hmm. fyra när jag kom hem ! Hehhehe..
Är van att krogen stänger  2 .. å då går man ju hem å lägger sig haha.

Jahapp.. dagen kommer bli lugn för jag är trött . :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0