onsdag

Hej.

Dom här två dagarna har varit ganska sega..
Har varit väldigt trött i kroppen .Efter träningarna har jag i princip bara
gått å lagt mig i sängen för att soova.
Känns idag som att även fast jag sovit så känner jag mig sliten.
Vi får se imorgon kanske det känns bättre..
Börjar vid tolv då med !

Kanske är det för att jag vet att jag ska få åka hem snart och börjar slapna av.
Vet ej !?  , Nu har jag sätt klart på bartender serien.. ser väldigt roligt ut alltså.
Vi får se hur det blir med den planen i framtiden:)
Ska väl få i mig lite mat snart  sen åka iväg på träning..
Imorgon är det som vanligt day off från träningen så det ska bli skönt å få vila hela kroppen.
Jahapp de är den 8 December.. Tiden går fort.. och det blir även lite kallare här :)
Är inte solen framme så blir det väldigt kyligt!
Fast tänker inte jämföra det med hemma haha ;)

kram på er. //L


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad händer ikväll? =)

2010-12-08 @ 18:28:17
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: tina

fin blogg :D

kolla gärna in min med :P

2010-12-08 @ 18:38:54
URL: http://tinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0