okej, de är storm

11/12 -2010

Kan ju säga att ovädret har hållit i sig ... vaknade inatt av att de var en jävla smäll.. Åska..
Regn.. BLÅÅÅS!! halv somnade om och de va helt galet var det lät som att hela världen utanför höll på att blåsa bort.. Hade satt alarmet på 9.. snoozade lite grann sedan gick jag upp och åt frukost med de andra..
Öhm.. kolla på balkongen sa dem..
Det var som sagt helt kaos.. stolarna hade blåst ner och låg i en hög.. en blomkruka hade crashat å de låg gjord över hela golvet.. alla leksakerna var huller om buller..
Där bilarna stod hade hundkojan blåst iväg ja allt var som bort blåst ;)

Idag skulle jag ju iväg till stan och leta klänning..
Ja! de va bara att ta fram gummi stövlarna och regn jackan..och halsduken.
Kunde ju inte föreställa hur kallt de var och regnet som piskade i ansiktet...men de va helt galet..
Vinden var sjukt stark, vågorna sköljde över vägen..
Jahapp.. gick ju iaf egenom alla butiker.. fram å tillbaka.. på och av på och av.. hmm
Hittade tre favoriter.. men är inte säker på vilken jag vill ha..
de är helt olika klänningar och ja prislappen svider ju lite..
Till slut var ja så blöt så ja bestämde mig för att köpa en kaffe och en macka och sen bege mig hemmåt.
Kan ju tänka på saken hemma... innan jag köper nått..

Nu är jag hemma inne i värmen , stormen är i full gång än..
Har tagit en vaaaaarm dusch och nu tar jag det bara lungt..
Med mig hem fick jag iaf.. ett par coola strumpbyxor å en julklapp :)

resten av kvällen ska jag ta det hur lungt som helst.. fundera över klänningarna !



ingen strand kvar!?

kämpade med att få en cool bild men de va svårt..
vart dyyyyng sur och ja detta måste nästan upplevas på riktigt.. så jävla häftigt!



//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0