oberoende

hejbloggen..

vart ska jag börja...
Vaknade gött och utvilad men dock förskyld i min sköna säng.. så nice!
Åt frukost som var framdukad som vanligt av pappa.. Mysigt .
Så härligt.. te  mackor gröt.. mamma och pappa.. vi satt  å samtala länge..
Sedan så skulle de åka å handla mat.. å jag fick lov och stanna hemma för att vänta på min väska
som var på väg för utkörning..den kom runt 2 å gissa om ja va lycklig ;)
Städade lite å plockade i mitt rum som inte längre är mitt rum.. haha.. kollade va de hade slängt in i garderåben osv.. nu är det pappas musik rum.. så två stora högtalare och en bas och två små högtalare står bakom sängen så ett riktigt bra ljud har jag ;) yey!
Han har även ställt in sina LP skivor.. å LP spelare! blev fint!
Varit hem till mammas jobbar kompis också å hämtat en tomte dräckt.
För i morgon ska jag kläut mig till tomte och dela ut choklad tomtar till alla barnen på deras dagis !
Fyfan va roligt, spela lite teater också ;)
Alla julklappar är även inslagna..

Så skönt å vara oberoende .. jag bor här liksom.. får göra vad jag vill.. mkt skönt :)

Nu har jag precis ätit en good middag å en massa mysprat.
Ska snart se andra delen av en deckare på tv :)
Linköping var underbart mysigt.. bilder kommer senare :)
Snart kommer älskade elina hem också yey :)

MEN hittade gamla kameran där det fanns bilder från PL och nånfrån förra året ;)
MINNEN!! <3


ops långhårig.. försöker spara ut det igen ;)








JAY ZZZZZZZZZZZZ!!!

'





//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0