mycket skratt..

Hej, eller ja gokväll..
Dagen har gått riktigt fort..  har varit en helt vanlig dag.. förutom att louise har blivit förskyld..
så ja har torkat näsan på henne tjugotal gånger idag.. hehe.
Gick på våran dagliga promenad å de var så skönt så.
Träffade en söt liten tant som gav oss tre st av sina egen odlade mandariner.. smakade gudomligt :)
Vädret är inte att lita på alltså..
Idag var det varmt... nu under kvällen kallt.. och spöregn å åska.
Ibland blåser det som fasen och är gris kallt... Man vet aldrig alltså..
Men då har man lärt sig hur grekisk vinter är .. och ja föredrar svensk, för jag gillar snö!

Sista träningen med ergotelis för iår .. har jag precis komit hem från och som sagt var det spöregn...
hela träningen brrr.. och mycket skratt och flum. Det gillar vi..
Lite känslosamt var det faktiskt att säga hejdå till tjejerna.. puss på ena kinden och puss på den andra.. åså hejdå. God Jul och ett Gott Nytt År !

MEN!! nu äre så att de närmar sig med stormsteg... FREDAG alltså..
snart ska jag gå å lägga mig.. sen upp tidigt i morgon å göra stan ..
Sen på kvällen ska jag jobba en stund å lägga louise.. sen äre dags att packa väskorna..
Kanske lär kolla när flyget går på fredag.. hehe de har varken jag elr ulf koll på  .. men de årdnar sig.
Morgondagen kommer säkert gå lika fort som denna !!

Sedan ska jag bara överleva flygresan SÅ ÄR JAG I SVERIGE !
natti natti  på er...  /L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0