Imagine

9/12- 2010

Godagens!

Jag mår mycket bättre idag.. sovit bra .
Gick upp och tog en dusch vid elva.. och det hjälper värkligen till att må bättre.
Gjorde en god frukost också !
Har gjort mina sysslor och nu sitter jag med en kopp kaffe ..
Tittar på svt rapport.. ser snö oväder och vädret visade 30 - på endel ställen .
Känns helt galet.. idag är det varma vindar igen och runt 23 grader i solen.

Idag är det en lång dag igen.. klockan 18 slutar jag .. ikväll har jag ingen träning.. guu så skönt !
Så ska väcka lillan om en stund , äta lite lunch.. och sen gå ut på våran lilla runda med vagnen i solen :)
Sen ska vi bada ikväll ..  och tvätta håret ;)  många barns mardröm haha så vi får se hur det går !

Hoppas alla får en fin torsdag..  //L
Dagens låt som är så underbar !

Kommentarer
Postat av: martina

sv: ja-aaa, det är underbart! :) & ja, idag är det bättre så nu vill jag inte hem längre, hahaha! hoppas du har det bra, puss!

2010-12-10 @ 00:46:50
URL: http://bemyescapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0