härligt

4/12-2010

Började dagen med att skypa lite med mamma och pappa - alltid lika trevligt :) Saknardem !
Sedan slurpade jag i mig lite kaffe..  Tv killen va här och fixade svensk tv.. i mitt rum och i vardagsrummet !
That's gooooood!
Sedan gjorde jag mig klar och susade iväg på match!!
Å vilken spännande match...
Vi låg under med 1-0 hela första halvlek.. illa illa..
Then they go out after the break.. and.. 1-1  on a freekick.
aaaaaaaswwwwome!
Matchen blir lite halv slö händer inget på ett tag.. men sedan får vi en straff emot oss.
2-1  illa illa.. såblir man sådär nervös igen.. å de märks att spelarna börjar bli irriterade och trötta..
Men sen..  2-2 iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii vi skriker på avbytar bänken.. hoppar runt som galningar..
sen BACK TO FOKUS !!  ... nu blire spännande igen och båda laggen stressar och de är ganska mkt fula grejer!
Nu börjar tiden rinna ut också.. fan! FAN !!
MEN SEN SÅ BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM 3-2  WHAT AAA FUCKING FEEELING!!
We ruun out  and screem!
huh nu börjar de kännas som att de går vår väg och fan va nervösa vi är..  take it easy easy.. calm down.
BAM!!!!!!!!!! 4-2 Nu känns de bara som att de här är klart.. så jääävla klart!!
WHAT A FEELING ! and after 4 min.. the game is over.. and we ruuunn out and meet up the outher girls.. ergo ergo ergo ergoooteeellliiiiis ! sing sing siiiiing whit us !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fan skulle filmat men kom på de försent! Men vilken lycka..
känslan går inte att beskriva.. man blir så skakis adrenalinet flöödar och alla är helt tills sig..
Detta är så jävla härligt med fotboll .. lagkänslan.. fan va bra !
Och ja som ni kanske förstår så har ja komit in jäkligt bra i laget! Det känns härligt !!

Efter allt har lugnat ner sig så tänkte ja nu går ja på stan en stund , men attans .. de stängde ju vi fem.. åååh!
Aja de är bara att rulla hemmåt igen... :) sjungande med Kiss FM i öronen..
Ikväll blir det utgång med laget..å lite fira.. de ska bli skoj !!

Men först ska ja äta en god middag här hemma och bara ta det lungt :)
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0