grekisk vinter är på g.

Hej alla nära och kära... nu börjar de närma sig ..
10 dec 2010.. jäklar alltså... åå snart fyller man 20 också.. sjuukt!

Daaaaaaaaaaagen börjar klockan åtta.. sov lite halv dåligt. Så jag kände mig som en zoombie..
Efter den goda äggmacka frukosten är ja på g igen..
klockan två slutade jag och gjorde mig iårdning för Enisas julparty.
Påkostat som tusan.. huur mkt god mat som helst... och huuur mkt ONYTTIGT som helst..njam..
(ska sluta synda efter jul hade jag tänkt.. å köra på med träningen for real.. BANNE MIG . bort med fett å fram med muuuuskler ! ) Helt okej vare.. mycket folk.. mycket olika språk.. hög jul musik.. snygga servitriser..
dålig dj haha massa barn. Hej å hå.. tur de bara är en gång om året de är julpartyn. ;)

Drog iväg till träningen i blåsvädret... det luktade oväder faktiskt..
Grekerna sprang till sina bilar å var helt galna när jag kom fram till "stadium" ..
-ja tänkte att det blåser ju bara gaska mycket haha inget å vara hysterisk över..
Men så kom det.. det var som att himelen öppnade sig och bara TJOPP .
Skyyyyyfaaallll , blixtrar vindar som piskade.. haha då förstod jag varför grekerna sprang ;)
Träningen gick helt okej :)
Efteråt vare miindre skoj att köra hela vägen hem ... Man hade noll sikt.. regnet ööste ner så vindrutetorkarna
hade ingen chans.. det hade samlats massor med vatten på vägen så man typ fick vatten planing när man körde 50 kh..   kålsvart och ja.. de kändes som vinden skulle lyfta hela bilen :P
Ja ett riktigt oväder är det just nu!
Men fick höra lite rykten om att nu börjar vinter i grekland... att de kommer bli lite kallare..
Å kanske snöa uppe i bergen..

( roligast är ju iaf när man ser att grekerna går runt i dunjacka , mössa och vantar.. visst är det kyligt.. men vafan jag klarar mig i tjocktröjja och halsduk... åk till svergie.. då kommer du säkert vilja använda 3 dunjackor !
Jahapp!! vi får se om det blir bättre väder imorgon... hoppas.. för ska gå på stan en heeel dag tänkte jag..
Leta lite klänningar å julklappar :)

aja nu ska jag höppa in i den varma duschen ..
Ha en bra Fredag kväll:)
Peace /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0