frank sinatra

Have Yourself a merry little christmas..

12/12-2010
3 advent var det idag.. och lika kallt och blåsigt som igår..
Har tagit det väldigt lungt hela morgonen .. kikat på skid tävlingar hehe.
Klockan tre drog vi iväg till en kompis till de andra som heter kjel ..där vi bakade lussebullar och pepparkakor..
som vi sedan fikade med glögg.. som kjell hade gjort själv :) skitgott!!
Julstämningen var på topp .. tända ljus å muuusiiik :D
Frank Sinatra ..  fattades bara lite snö ! (  fast de såg vi faktiskt på vägen upp dit.. bergen var enorma och helt vita.. ståtliga bakom staden heraklion) väldigt vackert!
Kjell hade köpt sig en Ipad som jag var himla farsinerad av.. så lekte med den ett tag naturligvis..
SKIT COOL GREJ ALLTSÅ !
Sedan efter fikat vart jag trött ..å seg.. runt halv sju drog vi hemmåt..
Blir nog film snart hoppas jag.Sen ska jag sova!
(skypade med mina kära föreldrar också ) älskar er så<3
Imorgon är det måndag. Back to wooork!!
bilder





//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0