4 advent

4 Advent och det snöar för fullt utomhus.
Vilken känsla att få komma hem till Sverige igen.. men attans va kallt..
Väldigt ovan med kylan.. brr sa kasper..
Så skönt att bara göra ingenting..umgås med familjen leka med Kaspian..
Även om ja åkt på en greklands förskyldning.. så är det skönt att kopla av !
Utmattad efter Fredagens resa..  böt flyg tre gånger.
Heraklion till Athen.
Athen till Köpenhamn ( där det var väldigt ont om tid till nästa flyg till stockholm)
Köpenhamn till Stockholm.. Så nära att missa flyget..
Vi hann med, men väskorna vart kvar i köpenhamn och jag var väldigt orolig att de skulle försvinna!
Förbannad och trött satt jag på SAS flygplan och tittade ut.. snöstorm.. svårt att lyfta.
Väl framme i sthlm fick vi lov att anmäla att väskorna var kvar i köpenhamn.
Runt klockan 9 kom jag ut och fick äntligen omfamna mamma och pappa som hade stått och väntat å undrat vad som försegick!  Upp i varv berättade jag hela historien vi gick till bilen och började åka mot Linköping som ligger två timmar i från sthlm.

Väl framme hos storebror gick vi och la oss med en gång !
Dagen efter vaknar jag av att kaspian har klättrat upp på soffan och sitter å tittar .
Han försökte förstå hur jag kunde hamna i hanns soffa haha !!
Såå söt.. Tittade på honom och han log som en sol  ..
Vi har tagit det lung och umgåtts.. sedan åkte vi och handlade..
Som sagt hade jag ingen väska så fick köpta lite trosor och läggings och strumpor..
Orolig över väskan var jag ju så jag ringde bagage service och satt i kö i femtimmar.
Kom inte fram.. irriterande gick jag och la mig efter en mysig julfilm.

Idag är det söndag som sagt .. mår väl sådär med förskyldningen..
Men annars är jag lycklig att jag är här och får krama om och leka med kaspian.
Imorse ringde de upp från arlanda och vi bestämde oss för de skulle skicka väskan på tisdag till falun!
Ska bli så skönt å få tillbaka sin kära väska där julklappar och kläder och skor ligger :)
Ikväll blir det att äta en god middag och sen köra storebror till hans jobb..
Imorgon bitti åker vi nog hem till falun runt 12.. en lååång bilresa framför oss..

nu ska jag göra lite kaffe sen lyssna på musik och chilla !! PUSS //L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0