3

3/12 2010

Fredag.. gick upp tidigt för att jobba.. klockan åtta.
Slutade klockan två.. då ja drog på mig träningskläderna på en gång för
att gå ut på en power walk innan solen börjar gå ner bakom bergen..
Mycket skönt med friskluft och pepp musik i öronen.
Sedan tog jag mig en varm dusch. Gött !
Snart ska jag få i mig lite mat.. sen ska jag iväg på fotbolls träning...

Vore fan skoj och resa till phuket och börja på en bartender skola...
http://www.bartenderskolan.com/stader/phuket/vanliga-fragor
Fyfan va roligt.. å  sen stanna kvar fixa boende och börja jobba där.. under turist sesong.
Galet pepp vart jag.. Finns mycket idéer i mitt huvud .. vad man ska hitta på när jag är klar på Kreta..
Känns som att man kanske vill resa lite mera innan man flyttar hemifrån och skaffar sig jobb i svergie ..
För det kostar ju rätt mkt med eget boende å bil !
Just nu tänker jag så iaf.. känns som att det finns mycket roligt att testa på här i livet .. :)

FAN pepp på livet alltså ;)
//L


Kommentarer
Postat av: gabby

fan lisa vad snyggg du är!!

2010-12-21 @ 19:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0