2

2/12 - 2010

en helt vanlig dag idag.. gick upp som vanligt och käkade frukost ..
Gjorde i årdning lite saker.. sedan lunch..
Ut på promenad.. med vagnen.. jäkla träning att släpa på alltså..  hemmåt vägen är uppför.
Så svettas är va man gör på vägen hem :)
Varmt varmt.. sol och blå himmel.. de gillas !

Sedan satte jag på lite NallePuh.. både jag och louise satt fast klistraden en 20 min ..
Sen stängde jag av..
Den engelska (riktiga) veritionen är ju bara för skön.. rösterna.. sången ååå. Gud va härliga karaktärer!
slutade klockan sex.. då drog jag mig in till mitt rum..
Kollade faktiskt på de senaste avsnitten av årets julkalender..
Endel saker var faktiskt lite roliga.Men jag gillar ändå När karusellerna sover
Pelle svanslös och Julens Hjältar bäst :)   

Till middag blev det nå typiskt grekiskt.. hm typ bönsöppa.. helt okej faktiskt..
Nyttigt :)  .. just nu sitter jag och funderar ut lite idéer som ja kanske ska ta och göra här .. vi får se .
Det vore ju klockrent. !

Ja helgen ser väl utsåhär..
Fredag heladagen imorgon ;) Börjar 08.30 och slutar 14.00
Funderar på att ta en powerwalk å sedan åka in till stan innan träningen..
Lördag är det match klockan två som jag tänkte titta på.. sen på kvällen får vi se..
Söndag tror jag nog det blir film för hela slanten :)

11 dagar kvar är det efter helgen . Då får jag åka hem till Svergie..
Känns overkligt .. skönt och så jäkla BRA !! Blir nog tufft att åka till baka sen den 14onde Januari.
Men det tar vi då....

Ny dag imorgon :D häärligt .. den ska vi ta vara på :D puss/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0