1 december

1 december.. ojojoj :)
Här är det solsken och tropisk varmt .. varma vindar . Ja man ska inte klaga :)
Idag började jag klockan 12.. trött å seg klev ja upp å gjorde frukost..
Träningen igår gick bra ! Skit roligt !

Det mindre bra var att lotta glömde fedras danskläder inne i det rum som louise låg å sov.
Såå.. ja klockan halv ett gick hon in där å försökte vara tyst som en mus.
Men attans det gick inte.. såklart.. Louise vaknade och gallskrek..
Lotta gick ut igen med det hon skulle ha i händerna.. hon var sen iväg till jobbet...
Fan hon ska sova till klockan två igentligen.. å ja då fick ja lov å försöka få henne att somna om.
Grinandes och hulkandes försökte jag tysta ner henne med att klia henne på ryggen.. efter en stund blev hon tyst.. trött är hon minsan.. men när jag slutade och smög ut så skulle hon banne mig inte sova mera...
Så började hon grina igen.. fan va drygt..

Just nu ligger hon inne där och pratar lite för sig själv.. kanske hon somnar om tillslut.
Annars äre bara att ta upp henne .. å hoppas hon inte blir grinig framåt eftermiddagen!
Schemat idag ser väl nästan ut som  vanligt.. lunch.. sen ut på äventyr i vagnen..
Sedan ska jag bada lilla loppan och hoppas på glada miner och inga protester :D
Klockan sex slutar jag :) Ha en bra dag  :D // L







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0