Bravoo Bravoo

Jahapp .. då har jag varit iväg på första träningen.. fotbolls träningen.
Lotta fick tag på en kontakt som skulle kolla om ja kunde få vara med å träna i de typ ända damlag i Heraklion so finns .Det visade sig skulle gå mycket bra.. så ja kunde komma å träna vi sju..
Kom som en chock . så vare bara att åka iväg .. SKITKUL!! .
Viste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig om ja ska vara ärlig.
Var dom duktiga?
Hade de konstgräs ?
Hur såg träningskläderna ut ?
Var de snälla ?
Haha jaa ja tänkte väldigt mycket i bilen på väg dit..
När jag kommer fram så möts jag av två tränare.. dom ser så glada ut . lotta pratade grekiska med dem och de tyckte de skulle bli roligt.
Så kom det fram en tjej i laget och pressenterade sig Catrin hette hon..
gör snäll, försökte översätta på engelska för mig vad tränaren sa osv..
sen gick  vi till omklädningsrummet där de andra tjejerna var.. där möts jag av ett killflickgäng 16 st ;)
De såg så glada ut.

Innan träningen började var det en mann i vit tröjja som pratade bra länge.. tillslut fick jag lov att fråga vad han sa.. å de va tydligen en tränare som var där bara idag .. han var typ nån "förbundskapten / tränare " för de grekiska dam landslaget .. å han skulle titta på träningen å ge dem tips å råd.

Så drog vi igång. spelade match helaträningen.. de var deras första träning med boll.. de hade tydligen precis haft ett uppehåll..  jävlar vad endel av tjejerna kötta.. totalt fucking crazy.. haha :D kul att se.
Så de var en intensiv försesongsträning på g. . de kommer träna 6 dagar i veckan ett tag.. catrin berätta att de skulle jogga upp för nå berg HAHA omg. de kan ja behöva !!

nej men det var värkligen roligt. .alla var så trevliga .. å jag ser fram emot att lära känna dem å att få spela fotboll med dem !! så ja får röra på mig här också !
Ikväll blir det att sova tidigt för.. sov inge bra inatt som sagt!!

seeyaah //L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0