bokmal?

golördakväll!  Själv har jag försvunnit in en annan värld ett tag.. Jag har då aldrig varit en bokmal.. men nu har jag plöttsligt tid för lite läsning varge dag. Ibland en stund ibland flera timmar..
De är väldigt avkopplande.. ibland sitter jag ute på en skuggig balkong å bara njuter. andra gånger tar jag boken med mig ner till stranden å läser några rader..
Nu har jag läst Elsas Mode på två dagar, den var rolig och händelserik man kunde liksom inte sluta läsa.. å de är så en bok ska vara..
Den rekomenderar jag också. roligt å följa med bland lyxiga fester och elsas sex historier haha . underhållande.
Nu har jag två böcker kvar å läsa som jag tagit med mig..
sen får jag nog ta å köpa mig en ny ;)

Just nu ligger jag på sängen och har de rosa wesc hörlurarna i högsta hugg. ut ur lurarna strömmar Digstersförfest spel lista .. haha jag bara ligger å lyssnar å drömmer mig bort ganska härligt ibland!!
Så jävla bra ljud i lurarna :D
Greklands nattliv lockar lite.. från balkongen hörs hög dunka dunka musik som ekar egenombergen å gammla goding låtar som är så härligt å dansa till..
men deblir inget av med dansa ikväll.. det tar vi en annan kväll.

imorgon tror jag det blir att ligga på stranden å steka lite mera.. om min brända rygg klarar de vill säga.. får sola framsidan haha :D       
in i musikens värld igen :)   // L







PS : shit vad jag saknar min page frisyr !!  Carolin du får nog fixa till den när jag kommer hem till jul hehe elr kanske ännukortare? ;)

 ds : One ( Youre name ) ft pharrell vocal mix - swedish house mafia
       // L


Kommentarer
Postat av: Aleksanderaida

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2011-01-10 @ 10:10:47
URL: http://aleksanderaida.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0