30 08 2010


Suunriise suunriise Looks like morning in your eyes but the clock's held 9:15 for hours
Sunrise sunrise Couldn't tempt us if it tried 'cause the afternoon's already come and gone..
Härligt gung.. laalaa ..  Norah Jones

Nu är klockan 15.35 lotta kom precis hem från jobbet och jag är ledig nu .. 
lekt med lillan
Ätit lunch
Rensat i ett skåp full med skrot
tittat på harrypotter med Fedra
Diskat och städat
Så såg mitt schema ut för idag!

Igår var månen röd.. helt farsinerad står jag å bara tittar.. tyvärr så gick det inte att få så bra på bild!
Med jämna mellan rum blev det strömavbrott.. hela AgiaPelagia blev svart... Månen lyste ståtligt upp vattnet som gungade och sköljde mot stranden med ett brus ..
När jag kom hem kunde jag inte sova så värst bra.. lite frustrerande Alergisk var ordet.. ush!
Idag är det mycket bättre tack å lov.

Lotta fick ett samtal från en trängare som har ett damfotbolls lag här.. så ikväll ska jag ta på mig mina fotbolls skor och vara med å träna, för att se om det är något jag kan tänka mig att göra när jag är ledig nån gång i veckan.. för att inte tappa bollkänslan ;)
Om de inte skulle funka så tror jag nog det blir att skriva in sig på något gym eller gå ut å springa.
Testa på Yoga skulle vara häftigt! ahh men måste göra något för att röra på fläsket lite.. annars får jag myror i benen snart !!

 gå på resturang outfit





//L


Kommentarer
Postat av: Bon I

Damn you look good!

2010-08-31 @ 21:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0