29 08 2010

Godeftermiddag.

Precis kommit från stranden. idag var det banne mig 39 grader ! Svetten  bara rann och kroppen steektes.
Solade framsidan idag smorde in mig faktiskt men ja tror jag har klantat mig å brännt mig på framsidan nu. Tror jag underskattar solens strålar..
Idag var det proppat med folk fanns nästan inga solstolar kvar. Men tillslut hittade jag en som var ledig på mitten av stranden ,där låg jag å pressade och lyssnade på musik!

Just nu sitter jag här nyduschad. Kalldusch sköönt. Vi har fått vattnet tillbaka nu å de är toppen!
smort in mig med aftersun från isadora doftar ljuvligt!  Yvon Ryding s body lotion !
´Håller på att göra mig iårdning vi klockan sex ska vi äta på resturang.. sen får vi se om jag stannar kvar en stund för de skulle tydligen vara världens röjj nere på stranden ikväll en söndag sisådär haha :)


Hoppas ni får en trevlig söndag kväll..

Mohombi - Bumpy Ride  Galet peppande låt.. shake shake ;)

// L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0