27 08 2010

Tjuuoolahoppsan ! Då var det åter igen en ny dag !
Åh vattnet krånglar här å har gjort de sen igår.. inte så roligt :/

Lillan sover som vanligt vid den här tiden, ska ta upp henne runt två , då ska vi äta lite lunch :)
Har varit duktig å rensat ett helt skåp med kassar så nu är det årdning å reda !
haha fick mig ett gott skratt när jag hittade denna påse ;D


Gårdagen var mycket trevlig. Jag å lotta gick ner till en bar och satte oss. Vi satt å prata länge om allt möjligt..
Väldigt trevligt!  Jag drack en förjävla god  strawberry daiquiri och mojito mumms !
Stranden förändras värkligen när det blir kväll.. så himmla vackert. Det var full måne och den lyste upp vattnet så sagolikt.. åååhh .





( Tack martina sara och filippa för strandväskan och elina som ja redan hade skrivit dit , ber om ursäkt för jag glömde skriva dit era namn  pusspåer ;P    )




//L

Kommentarer
Postat av: martina

haha, puss!

2010-08-30 @ 13:18:31
URL: http://bemyescapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0