26 08 2010

Hej hallå.
Gjort världens tabbe idag som straffade sig väl.. vaknade vid halv elva och gjorde iårdning lite frukost.
Idag blev det flingor å mjölk. så skulle ja ta lite socker också. Haha fan de vart fel tog saltet ist. Åh fyfan va det smakade skit fick mig en rejäääl spyatack ..
ingen bra start på dagen alltså. smakade salt länge alltså...
Sen vandrade jag till stranden å la mig och solade.. snacka om bränna jag har fått. svider lite på rumpan ! dålig på att smörja in mig..

Där har jag legat å tagit det lungt. Läste ut boken också..  Den boken tycker jag man ska läsa. Ego woman som Carolina Gynning skrivit.
Tog mig några dopp och idag kändes vattnet lite varmare.. 
En grej som jag låg å tänkte på länge.. och som störde mig faktiskt.. Varför män/killar har på sig SPEEDOS ?
inte fint för fem öre.. sånna dära småå tajta grejer som skär in i röven fyfan va fult.. Såg ett flertal blekingar som hade sådanna på sig !
Klockan fem ungefär kom jag hem och var helt slut.. de är ju uppför på vägen hem så jag passade på att träna lite, power walk. Sedan tog jag mig en svalkande dusch och sedan lekte jag med lillan!

snart är maten klar .. sen ska jag och lotta ner å ta en drink å bara hare trevligt:)

Igår kväll så var jag själv i huset , lillan sov å jag tittade på  Accros The Universe den var riktigt bra faktiskt. Grinade mig egenom filmen.. :) Sedan tittade jag lite på two and a half men sesong 2 som ja konstaterade att jag redan har sätt.. Så de blir å tanka hem 3-4 mins inte om jag sätt dem också.. Aja man får sig ett GOTT SKRATT när man tittar.. Så jävla härlig serie.
Klockan vart rätt sent.. å jag hade svårt att sova. Varmt å tänkte för mycket...
men till slut slocknade jag..






//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0