24 08 2010

11.15 är klockan.. just nu sitter jag inne å slurpar i mig min kopp kaffe. 
Har legat på balkongen å solat sedan halv tio  .. läst min bok å bara kopplat av.
Idag är det stekhett ute. inget måln på himlen. .  tur att det blåser endel ! 

Lotta gick igenom lite grejer med louise så ja har lite koll. har mjukstartat jobbet idag..
Lillan sover middag .. och kommer nog göra det ett tag till.. lotta är iväg och gör lite ärenden.
Funderar på om jag ska städa lite här.. medans jag lyssnar på  Bon Iver .. riktigt skön musik..




( där ser ni bikinin på.. Love it !! ) 


Justia.. Elina du undrade hur jag bor.. jag har fått ett eget litet rum med säng, tv å garderåber.. å hyllor.
Men jag tror jag mest kommer röra mig runt om i huset... och kommer nog vara allra mest ute på balkonen.
kan faktiskt ta lite kort så du får se hur det ser ut :)
Hoppas det där vi pratade om i fredags känns lite bättre nu .. Tänk på dig själv i första hand hjärtat :)

skriver mer sen .. tjaoo  ;P  // L




Kommentarer
Postat av: Bon Iver

Hej du är snygg hejdå : )

2010-08-24 @ 13:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0