20 08 10

Nu är det banne mig på riktigt. en kväll / natt kvar bara sen åker jag iväg . Till ett nytt land , till en ny familj mot nyya äventyr.. nu börjar det kännas i magen kan jag lova !
packade det mesta vid lunchen idag, så nu är det bara lite små plock som ska packas i som jag årdnar i morgon !

Jag får tacka så hjärtligt för pressenterna och för att ni förgyllde min kväll tjejer i onsdag.  galet vad jag kommer sakna er!! <3

Just nu sitter jag på sängen å lyssnar på World On Wheels den gammla goding låten..
Har precis ätit den sista middagen med mor å får riktigt gott !
kött och potatis å lite aquatini till för att slappna av en aning.
( spelade även tuttmemoriet som jag fick )

Känns som att hösten verkligen är här, rådis har stängt. Waynes har tagit in utemöblerna, kallare i luften och regn regn. Känns som ja behöver komma bort en sväng.. kommer som sagt hem till Jul !

ser spänt fram emot morgondagen . Med ett leende på läpparna drar jag mig nu ut mot soffan å käkar lite godis och umgås med föräldrarna :)
tjaråe//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0