söndag söndag söndag söndag!

hejj på er... just nu sitter jag å äter en sen lunch, tamefan den godaste lunchen på länge ! Men väldigt simpel!
Ägg, avokado , tomater, wasaknäckebröd med philadelfia ost .

Kan börja med gårdagen då jag åkte in tidigt till stan för att göra pedikyr.. super skönt..
Ibland måste man unna sig lite ompyssling:)
Efteråt åt jag lite frukost på starbucks uteservering, så knallade jag runt lite på stan..
sedan rullade jag hemmåt. Skypade med mor å far också!
Började jobba 17 igår..va inte så himla mycket att göra faktiskt.
21.45 final dax, drog hem efter jag slutade och bytte kläder ,sedan satte jag mig på en bar som heter el classico å tittade på cl finalen !! Messi är sjuk..han är i sin livs form, så underbart åå se sådan bollkontroll !!
Efter segern så åkte ja hem å la mig ! 
Idag vaknade jag 09.30 så jag åt lite frukost och tog bilen till poolstället och låg där i solen å chillade!
Skönt å slippa kaoset nere på stranden, alla jäkla greker haha.
Utvilad åkte jag hem till klockan tre, tog mig en skön dusch .. städat undan på rummet.
Å ja, nu har jag käkat upp min lunch!  
Om en timme ska jag ner på jobb.. sen hem å se på mästarnas mästare och barcelourette !!
Å ja imorgon är det redan måndag och snart Juni-månad känns underbart!

Tjing tjiiing!  / lisa









ny bikini !





Kommentarer
Postat av: G

Du är galet snygg, Lisa. Saknar dig lite!

2011-06-14 @ 21:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0