Yo Bailo!

Tjenare!

Börjar berätta om gårdagens dansuppvisning, började med att alla böt om och gjorde sig i årdning,
det hade jag gjort hemma redan så jag satt där på en stol. Väntade på dem i min grupp... satt där å bara tittade.
Helt paff av synen . Tjejerna var mellan 4-15 å alla sprang fram å tillbaka till spegeln och höll på att sminka varandra med mascara kajal ögonskugga och läppstift haha ..   till å med dom allra minsta hade det..
(Då förstår jag varför grektjejer i min ålder sminkar sig så otroligt mycket.. även på sommarn :O

Ialla fall så kom de andra tillslut och vi taggade och pratade lite om dansen.
Sedan drog allt igång, jäklar vad människor det var som kommit för att titta..
Hade inte hunnit bli nå nervös än .. men när de var våran tur så komdet haha ..
Men det var en sjuk känsla i kroppen för vi satte dansen allihopa..det var en häärlig känsla!!

Sen när allt var slut så grät alla haha, för endel skulle ju iväg till sina föräldrar över sommaren..
som en tjej som bor på Rhodos .. så det var som ett farväl.. hemsk, för endel kommer jag inte träffa på ja vet inte hur länge. Men dom som bor i heraklion över sommaren kommer jag ha kontakt med så mkt som möjligt innan jag åker..

Kom hem runt halv ett och somnade på en gång!!
Idag skiner solen och det är vaaarmt!
Torsdag och dagen med stort D haha , äntligen kommer min goa vännnnnnnn !!!
Ska bli så roligt å få träffa henne igen .. å visa hur jag bor osv !
Hon landar 14.45 .. ett tag kvar, men lär väl göra mig klart å åka i go tid iaf:) Man vet ju inte med trafiken!

Tog väldigt lite bilder på igår, här är dom ja tog.
Sedan filmade jag lite också , bakom så man ser inte så bra!


Här har vi Anna och maria.. dom är lärare och helt underbara tjejer
Helt otroligt duktiga på att
 dansa salsa mambo å ja all sydamerikansk dans!

Jag å Jones :)

väldigt dålig bild, men här är alla som var med i min grupp.. Gorgia i svart är lärare :)
Kommer lägga upp två videor också men dom tog sååååå lång tid att ladda upp på youtube..
så de kommer sen  när dom är klara !!:)

Puss / lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0