Semestern avklarad

Då var Sougia veckan över, den gick fort som bara den..
Lungt och stilla var det i byn, vilket gjorde att man slappnade av och bara var ..
Det var en ganska liten by så alla var som en familj..
Sten strand med helt klart vatten, varge morgon gick vi läängst bort på stranden..där man kunde gå ner i vattnet och gå runt två klippor, så kom man till en jätte mysig vik.. där låg vi hela morgonen fram tills tre tiden, då vi gick tillbaka för att äta lunch...
Jag och Lotta delade på " Tilly sysslorna" Så lotta kunde tänka på sig själv och bara vara !
Så ibland gick jag iväg med tilly och vi satte oss vid favorit tavernan och mådde bra :)
Sedan efter två timmar ungefär så gick vi hem och duschade och gjorde oss iårdning för middag.
Guuuuud så god mat vi har ätit hela veckan :)
Efteråt gick vi alltid till favorit tavernan och drack en drink :)
Så här höll vi på hela veckan.. så mysigt!

Lottas systrar samt barn var så trevliga, roligt att jag fått lära känna dom :)





















fullmåne på souiga



På tisdag börjar nedräkningen.. 2 augusti åker jag hem igen, känns bra.
Dom här två veckorna som kommer får vi se hurdet blir, kommer nog inte bli riktigt som i vintras.
Det visar sig!!
Hare så bra så länge...... puss / lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0