utflykt

åååååååååhejåhå, nu är vi hemma igen , jag och Louise har varit ute hela eftermiddagen!
Först åkte vi till Amodara och köpte medeciner.
Åkte sedan till en park inne i Iraklio.. gungade å gungade, louise är i gung perioden.. de är roligare än något annat ;) efter någon timme köpte jag kaffe till mig och så fikade vi ute det soliga vädret.. underbart!
Sedan skulle vi åka iväg och handla lite mat.. ja då går det inte att låsa upp bilen.. får panik.. går inte att vrida om nykeln, (man måste öppna förar dörren och öppa de andra dörrarna innefrån) en tanke slog mig att shit vilket drama det blir om vi inte kommer iväg!!
För att lotta ligger hemma i feber .. Efter en stunds svärande och bankande på bilen så kom jag på att bakluckan öppnar man me nykeln.. åådet gick !! YES! fick krångla in louise via bakluckan så att ja hade koll på henne när jag själv sedan fick krångla mig framstupa in i baksätet för att försöka nå knappen som öppnar förar sätet !!
HAHA vilken syn.. å shit vad jag garva ;P
Tillslut så kom vi iväg.. och vilken lättnad!
Iväg till Gazi för att handla lite mat grejer sedan brumade vi hem till sjuklingarna...

Puh är helt slut, precis fått i mig lite god mat.. just nu sitter jag med hörlurarna på och ja har skithögmusik.
För att inte höra tillys grin och louises rop på Liiiishaaa! Nu är jag ledig. SÅ skönt!
Om ett tag ska jag in till stan igen å testa på en till ny grej! ;D pepp!!

här kmr lite bilder :)

Tillys söta strumpor..










Det jag skrev tidigare la jag i utkastet ...
för en liten stund sedan kom jag tillbaka från
hiphop dansen som jag testade denna gången.. det va väldigt roligt.
Dem som var där tyckte de va roligt att jag kom och testade..och läraren tyckte jag var duktig.
Klarade av att lära mig halva koreografin.. på bara denna lektionen.
Är väldigt glad att jag klarade av det och att de blev imponerade :)
Så .. testar detta schema denna veckan, så får vi se hur det känns..
om ja kmr ta bort någon lektion och spela fotboll på den dagen ist. 
Har inte riktigt bestämt mig ännu!! 
 
Måndag -Onsdag Latindance
Tisdag-Torsdag  HipHop dance


Nu äre sängen som gäller!!!!! KRAM PÅ ER / Lisa

Kommentarer
Postat av: storLisa

Hej, bästa <3 Vad kul med dans, blir nästan lite sugen själv ;) träffade din mor idag, hon är så stolt över dig :)

vi saknar dig, Ida pratade om dig vid middagen igår hon kan inte förstååå! varför du är borta så länge;) Ta väl hand om dig Kram L

2011-02-08 @ 22:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0